S.C. Chris Europrint S.R.L. asigură transportul în orice colț al țării, în termen de 15-20 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, indiferent de distanță. În prezent colaborăm cu firma de curierat rapid: Fan Courier Express
Plata transportului pentru produsele trimise în garanție va fi suportată de către Client – Dus și de către Chris Europrint – întors.
Procedura de receptie marfa Chris Europrint
Exista situatii in care din cauza transportului deficitar , a curierului sau a manipularii marfii , produsul comandat de dumneavoastra sa sufere deteriorari
In acest caz acest colet devine NECONFORM
Ce inseamna colet NECONFORM:
• Prezinta urme de lovituri cutia ( cutia revine usor la forma initiala dar ramane vizibila lovitura)
• Prezinta urme de umezeala
• Are cartonul rupt, strivit
• Prezinta urme de sigiliu taiat , desfacut ( mai ales in cazul Bonusurilor)
Procedura receptie marfa clienti
Aveti obligatia ca la receptia marfii sa verificati integritatea coletelor in prezenta curierului sau transportatorului
Pentru orice neregula din cele sesizate mai sus trebuie sa urmati pasii de mai jos:
• Sa sesizati firma Chris Europrint in prezenta curierului
• Sa refuzati coletul ( mentionati pe awb motivul refuzului)
• Sa treceti pe AWB – COLET DETERIORAT
• Sa verificati inainte de a semna AWB-UL numarul de colete trecut pe AWB, sa fie EGAL cu cel receptionat fizic.
• Orice colet lipsa trebuie mentionat pe AWB-UL de primire
ATENTIE: Orice sesizare / mentiune facuta trebuie sa fie facuta atat pe exemplarul care ramane la curier, cat si pe exemplarul tau!
In caz contrar sesizarea NU este valabila